Vi kan!

Är så stolt över min lilla plutta. Hon kan en hel massa hon redan. My gåd vilket underbarn man har!

1. Hon trär på rat-pack skallran i smyg på armen när ingen ser på. Händer titt som tätt faktiskt. Men aldrig när vi ser. Verkar vara en hemlig manöver det dära. Ett partytrick från Emmie månne?

2. Hon rullar från ena sidan till andra. Tidigt! sa bvc-sköterskan och vi såg ut som tuppar både jag o M.

3. Hon kan lyfta huvudet sketalänge typ 15-20 sekunder och kika på oss innan hon lägger ner sitt huvud utan kamekazemetoden, dvs kraschlandar med huvudet utan kontroll, hon lägger stillsamt ner det....det ni...satan i gatan vad stark hon är.

4. På tal om stark! Hon kan även kasa sig upp mot halsen när hon ligger på magen på oss. När hon kravlat sig meganära längst upp vid halsen så somnar hon mitt i ett illgos med stort G.

Det är inte bara lillpluttan som kan det är även en sån som jag som lär mig! Fick henne o somna innan tolv igår. Tråka ut ligga nära är visst visan i detta hem om man ska somna en liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0