Betongborren och morgonen

Vaknar halv tre, somnade med kläderna på. Trött och varm. Susar runt och tar av mig, dricker vatten. Vaknar igen vid halv sex. Drar ner rullgardinen. Vaknar igen vid sju. Och vaknar nu klockan åtta. Vad händer. E jag pigg eller? Iallafall så börjar dom betongborra i väggen precis när jag vaknar. Oerhört mysigt så här på morgonen. Lite inspirerande och harmoniserande. MMmmmm....nu tog dom visst den GROVA borren. LALALLAA jag hör inte vad jag tänker!!! Som hos tandläkaren fast i hela kroppen. Hahaha....grejerna skakar här. Vibrator på tallrikarna. Absurd morgon.

Kommentarer
Postat av: Pmb

Vad härligt att få vakna upp till "good vibrations" :)

2008-08-22 @ 14:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0