Nudlar har fått liv igen

Jag sitter här och är lite småhungrig. En blomkålsbiff till middag vid halv tolv mättade för stunden men nu är det dax igen. Måltider...hur kul e det själv? Jag bara undrar! Inget roligt alls vill jag lova. Så dom där nudlarna som man levde på när man var student har faktiskt sitt syfte har jag kommit på i dagarna. Ett paket, en krona, en sek, en mättnad. Hur bra e det?

Annars har jag under dagen blivit konfunderad på jobbet. Gått o hämtat mina saker i Haga...igen. Fått tre meter långa armar då jag bara går, vägrar slöa o åka kommunalt. Många väskor bor man i....Träffat på gamla Skarabekanta. Funderat på hur det ska bli o få en egen lya. Tvättat kläder med för lite tvättmedel. O nu sitter jag här. Och filosoferar om livet. Och tycker att jag är rätt stark ändå som vågade släppa taget om det trygga som gjorde förbannat ont längre perioder.

Om några timmar ska jag kolla på en lägenhet som vill byta med våran 4 i Haga. Håll tummarna för mig att det klaffar och känns bra för alla!

Kommentarer
Postat av: B

blomkålsbiff? huh?

recept bitte!

2008-08-19 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0