Promenaden gick långsamt

Promenaden gick så lånsamt att flåset aldrig behövdes testas. Anledningen var inte att jag maskade utan en fruktansvärt söt hund som gick så nära mig att hon gick i mina flipp-flopp hela tiden och det där kan ju ta en stund när man fastnar i stegen mitt i utan att ramla. Så där gick vi i 2,5 km så räkna ut själva hur mycket flås det blev. Det som blev var en himla massa garv åt en enormt söt hund.

Idag har jag börjat dagen med en oxfilemacka med sallad och rostade solrosfrön. Ser ut att bli ännu en underbar fantastisk dag med tvspelsturnering till kvällen. Buzz, guitarhero och wii är några av grenarna och alla som känner mig förstår ju hur nivån kommer att ligga *skrattar och bjuder på den*. Men jag ska göra mitt bästa för att bryta trenden där jag alltid kommer sist. Skam den som ger sig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0