Rolig dag

Nu har jag uppdaterat mig med lite kompisar över telefon. Har nog skrattat hela vägen från att jag vaknade tills nu. Uppdatering nr 1...på Lidls (som är så roligt) har nu en kompis hittat en extra lång ultra binda med avocado och aloevera superfresh! Hahahaha....hade hon alltid längtat efter att hitta, just med avocado...ramlar ihop av skratt som en hög på golvet!
Uppdatering nr 2...en annan kopis har nu klippt om sina omoderna byxor till jeans....hahaha...egentligen skulle hon berättat att hennes galma jeans blivit omoderna och att dom klipptes om till shorts. Men tack för tipset, jag ska genast hämta mina gamla galonbrallor och klippa om dom till jeans.
Uppdatering nr 3...mamma och Håkan går i en miniparad på två personer genom sitt hus och pratar i telefon! Hahaha!!! Detta pga att mamma försöker gå undan Håkan som pratar i hemtelefonen för att försöka kunna höra vad jag säger i sin mobil medans håkan omedvetet travar efter henne envist. Hon blev så illa tvungen att säga till honom efter några varv. *skrattar* Ja säger då det....roligt kan man ha mest hela tiden en regnig dag som denna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha. Och när jag var på liseberg ville Nina tränga sig före i kön till en åkattraktion, och folk blev irriterade. Jag sa åt henne högt och tydligt att man INTE får tränga sig köre i fön. Jag kan ju inte prata längre.

2008-08-04 @ 21:06:08
Postat av: Anonym

Ha ha. Och när jag var på liseberg ville Nina tränga sig före i kön till en åkattraktion, och folk blev irriterade. Jag sa åt henne högt och tydligt att man INTE får tränga sig köre i fön. Jag kan ju inte prata längre.

2008-08-04 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0