detta e nog banne mig lycka

Dagen började med en hund som väntat otåligt och gnytt utanför min dörr och som släpptes in med mamma i följetåg med frulle i högsta hugg. På sängen!!!! Frukost i sängen!!! Det var INTE igår vill jag lova. Öza blir kärleksfull o trampar runt PÅ mig, brevid mig, runt om och till sist efter idogt slickande mitt i plytet så lägger sig den underbara varelsen på min trötta arm och vilar. Jag käkar en macka och en kopp kaffe och filosoferar om livet. Kramas med mamma, funderar, pratar och känner en stor tacksamhet. Fan vad gött det är att leva!
                                      

Dagen fortsatte och jag är mycket tacksam för hur den blev. Känner mig levande. Pigg. Vaken. Medveten. Det är med de människor jag har omkring mig som jag är så stark och lycklig. Ni är bäst!


Nu sitter jag här...i ett rum mitt i ingemansland. Känner mig lyckligt lottad  i mitt liv. Tror på livet och det är det som gör det så häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0