Wiiiiiiiii

En annan vann nästan på wii-bowlingen!!! Blev tvåa med skillnad på två poäng, vad säger ni nu då?!? Nästan som att vinna! Jag fick många fårvånade komentarer när jag satte strike och spare efter varandra gång på gång på gång och jag lekte oberörd som om det är vanligt och att jag är van vid dessa resultat. Fan vad jag är bra enligt mig själv *ler ödmjukt*.
Sen vann jag nästan Assassin...ett lönnmördarspel. Kom med nöd o näppe tvåa där med...med lite fula pakter och med folk som började fuska allan ballan efter dom åkte ut och fick agera bank. Hehehe. Och sist men inte minst så kom jag garanterat sis på guitarhero som var så svårt att jag måste öva mig i smyg en lååång tid framöver innan jag ställer mig på "scen" igen. Eller föresten sen vann jag igen paw riktigt på wiiboxningen och var riktigt slug med mina slag...och tjenare vad svettigt det var! Fick gå ut på balkongen mitt i regnet och svalka min vinnarbody!
Ödmjuka halvvinnarkramar till er alla............moa hahahaha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0