dream on

Ok jag fortsätter temat. Dröm natten till idag...
Jag går på små gator inne i en stad på natten. Tar en pinne som skydd för det kommer stora vattenmassor och sköljer över staden. Jag dras med i starka stömmar längs gatorna och kan bara skydda mig från att krossas mot murarna med den lilla pinnen, men jag dras med tills jag hittar en liten plätt av gräs på en smal mur. Fångar tag i platsen och drar upp mig med sällskap, som inte kan röra sig utan jag måste bära upp honom, som är dubbelt så stor som jag. Vi sitter där tills jag blir trött på att inget kunna göra utan tar en båt och paddlar mig ut på ett stort stormigt hav av vatten. Vågor stora som mindre hus, oändlighet av vatten framför mig. Tar en väg som leder mig in bland stängsel och taggtråd. Vänder tillbaka men upptäcker att jag är fångad inne i taggtrådsstängsel. Försöker komma ut men då byggs det igen utifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0