knäck denna då..

Jag har drömt en del på sistonne...ni vet bland annat den om maneterna. Men häromdagen drömde jag att jag var fast. Kunde inte röra mig. Jag träffade djävulen (händer då o då i mina drömmar) och det var en flicka i 7års åldern, blont axel-långt hår, smal och alvarlig. En efter en fick hon barn att ta nålar och sätta in dom i min kropp. Det gjorde ohyggligt ont och jag var livrädd. Jag skrek nej det här händer inte, människor är inte onda! Hon tittade bara på mig utan att röra en min och upprepade gång på gång så jag inte kunde höra något annat eka...Alla människor har ondskan i sig. Det gäller bara att hitta den. Sedan började alla, vuxna och barn, i zombieliknande stil att tortera mig. Hjälp! Vad i hela friden handlar den drömen om då??!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0