Kräksjukan

Har varit kräksjuk i ett par dagar men är nu helt symptomfri. Alla trodde jag var gravid utom jag, vilket jag INTE är. Så nu behöver jag inte få mer komentarer om det. Idag ska jag banne mig ge mig ut från kräksoffan och ner på stan. Ska kolla om jag får någon inspiration till julklappar. Vet vad jag ska köpa till minst två pers. men en är jag helt osäker på så det behövs lite rundkoll.

En sak som glädjer mig mycket är att jag har fått kontakt från Alex sida. Hjärtat skuttade till lite extra där. Han är en fin kille och jag tycker så mycket om honom. Får man älska andras barn?

Saknar mina kompisar mycket i nuläget, så beware, snart kommer jag och våldgästar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0