mitt i livet

Glögg och pepparkakor, det är december nu. Det snöar så in i bänken så man knappt kan köra bil, nu har ju jag ingen bil eller korkort då, men min kollega körde i 30km/tim på väg hem från APT. Fint och lugnande. Det blir så dovt och stumt i luften när det snöar så där mycket. Mår så där ljuvligt nu. Pirrar i magen. Spritter i kroppen. Lugn i själen. Visst har jag mothugg titt o tätt, men inget som tar över mig och försätter mig i deppression eller tristess. Jag skulle vilja hoppa hoppsansa hand i hand med en trevlig människa genom stan och garva. Skrika det högsta jag kan från en bergstopp, av lycka. Fnissa mig till sömns. Kramas. Kärlek till er alla!! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hon den anonyma som börjar på T...

Jag vill krama dig!!! Har tankar nu som jag tror du skulle förstå...

2008-12-03 @ 00:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0