Åka åka åka

Sitter och äter en bit melon till frulle. Ska strax iväg till Vara o hälsa på Bittan. Känns verkligen långt bort i fel ände av landet. Vet inte varför men Vara känns rätt trist. Men det är jag det. Ialla fall har jag tagit på min dom "fina" semesterkläderna för hon ska tyderligen bo på på en herrgård och umgås med sessor o sånt. Hahaha...och så ska jag som inte kan föra mig och kallas för "galen men på ett bra sätt" dit. Det kan bli kulturkrock det. Spännande. Hoppas hon bjuder på vin till maten så ska jag nog slappna av lite och ta henne med storm! Moahahaha! Vänta ni bara! *skrattar högt*

Kommentarer
Postat av: Ann

..varför inte ta ett glas innan du åker?! Du duger som du är.. mer än duger..

kram

2008-07-18 @ 13:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0