Europride

Idag sätter jag mig på tåget till e Stockholmo och ska för första gången delta i Europride och visa mitt stöd till framförallt pappa. Ska bli spännande och lite lite läskigt då jag tänker på knäppa människor som ska visa sitt hat mot oliktänkande. Har aldrig förstått mig på detta hat mot människor. Vi är som vi är och bör bli älskade som den människan, även om andra inte förstår sig på. Men framför allt ska det här bli riktigt roligt då jag har tänkt vara med såååå länge för pappas skull! Viva pappa och alla andra gay i världen! Vi är alla lika värda så det så!

                                               

                                  
          

Kommentarer
Postat av: Ann

Heja dig!

2008-08-01 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0