Götene

Idag är det stora packardagen. Vi ska till mamma och Håkan och stanna där ett par veckor. Och iomed det svenska vädret så är det lite svårt att packa smått. Jag har kommit ända till bikini, gummistövlar, bok, kamera, etc. Det var tre väskor det *garv*...vi smusslar in väskorna när mamma inte ser så hon inte undrar om vi ska flytta dit permanent.
Ringde pappa, som också bor i krokarna, och han berättade att han bakade bullar. Hälften med kardemumma och hälften med jordgubbar. Lätt helt ok faktiskt och sommarkänslan höjdes lite med tankar på landet, nybakta bullar och ett par gummistövlar packade i väskan.


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: åå... tackar :)

2008-07-10 @ 14:21:01
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: matilda

ha en jättefin dag! :D

2008-07-10 @ 14:21:14
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Gretchen

Ååååhh va härligt d låter :-)!!!

Ha nu sköna stunder på vischan å njuuut som bare den så hörs vi snart igen :-)

Kommer nog kika in på bloggen under Mallis-vistelsen för å hålla mig uppdaterad över Dina galenskaper;-D

Puss Puss Puss

2008-07-10 @ 18:02:45
Postat av: Ann

Välkommen till landet då..!! kanske kan vi få till en liten träff?! Så du får träffa tanten du var så rädd för som liten :-)

2008-07-11 @ 14:39:08
Postat av: Sandra

Jag håller på att packa också, svårt att veta man vill ha med sig under 2 veckor, jag redan fyllt en hel resväska och 2 bagar :) Jag får också smyga med min packning in till mamma sen hehehe.

Ha det bäst och ta hand om er!

Kram

2008-07-11 @ 17:10:28
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0