håhåjaja...

Gud vicken dag detta är. Kan inte betämma mig om jag är glad eller rastlös eller ledsen.
Vaknade för tidigt...låg nämligen o läste en bitterhemskintressantsnuskläskig bok till 02.00. Var tvungen att ställa klockan på 08.00 på morgonen, på semester o allt, för vi sover i mammas o Håkans gästhus o nu drog dom på hundläger med sin valp så då skulle det städas ur, flyttas om osv. Så ett par dagar bor vi i deras boendehus o det skulle läras knep o trix om hur det funkar här på vishan när dom är borta.

Så när dom drog med husvagn o valp så drog c igång åkgräsklipparn tills jag blev nyfiken...sån e jag tyvärr...och rätt var det var så körde jag den efter en liten lektion ( har inget körkort så jag fattar nada av motorer...stora som små ). Där åker jag och känner mig som Kenny Bräck... åker inte ner i dammen som jag trodde jag skulle och blir liksom liiiite glad på något underligt sätt. Sen kommer väl C på en till gräsklippare...och sen är det ju stört ( säger bara...jag är snabbare....hehehe.) Så nu är gräsmattan som är stor som en fotbollsplan klippt och det gick som smort.

( Förkylningen som jag trodde skulle ge vika igår satte fart i går natt igen så nu är jag ännu tröttare o förkyldare...tyck synd om mig...snälla! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0