Mardrömmar

Igår skulle vi basta lite, tog oss 30 minuter att lista ut hur den funkade, bastade 5 minuter då jag kände att jag hade en förkylning på g, satte på en dvd istället....märkte att jag bara hade tagit med mig skräckfilmer och "Jack". Ok en skräckfilm blev det efter lite dividerande. Kollade på filmen "Dark water" som handlar om ett gäng som semestrar i Australien och som fastnar i ett träsk med krokodiler. Sovdags. Somnade knappt då jag inte kunde ligga ner för jag hade blivit så täppt i näsan. Lade en toarulle under kudden och somnade. Vaknade av att jag trodde hjärnan skulle rinna ur näsan och tur att jag hade lagt rullen under kudden för jag var riktigt livrädd att gå upp pga filmen. Somnade igen men då började mardrömmarnas mardröm att smidas i min hjärna...och nu är jag nästan rädd för mig själv att jag kan hitta på sånt aldeles alena. Så sovit har jag inte gjort så där jättemycket i natt. Tur det är semester....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0