Nyvaken

Vaknade av att mamma dundrar in och säger med en liiite irriterad ton att om 5 minuter ska jag ha röjt på diskbänken ute i gästhuset och vara ute ur rummet. Suck!!!! Morgonglada jag (  inte ) fattar inget i ca 2 minuter. Kommer sen på att jag fick en hint igår att vi skulle vaknat 8 på morgonen för det kommer en reparatör hit och ska laga lite grejs. Vaknade jag kl.8.00? Snooze är en livsstil som jag utnyttjar stenhårt så....nej jag vaknade inte förän 9.30. Anar att mammas irriterade ton började där och sen ett hemska analkande möte med mr Tandläkaren som hon är bästis med...inte.

Kommentarer
Postat av: :)

Snooze gör livet mycket lättare!

2008-07-21 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0