reparatören

Jag haver nu duschat och tvagat mig och vad händer? Jag känner mig förkyld...igen! Meh! Vad händer? Är jag som dom där smutspellarna som dör när dom blir omhändertagna,  inlagda och tvättade? Jag bara undrar? Jag har kanske utan att veta om det, blivit en skröna som snusken i byn eller nått?
Ialla fall nu var jag på väg ut till "mitt" hus men då var väll reparatören kvar ( trodde jag var ensam i skogen ) och in susar jag med handukstalliban i huvet och en minihanduk runt kroppen. Han gör hål o golvet allt vad han orkar och jag försöker se ut som inget har hänt...håller hårt i handuken...när jag ska flytta upp väskor, prylar, saker i ting....håller hårt i handuken...fasen att jag inte tog med mig kläder i morse...flytt flytt på saker en våning upp. Suck klar. Stressa så där mitt ute i skogen kan inte vara bra.

Kommentarer
Postat av: Gretchen

Du e allt en roli tñsabet Du...puss pa'rej:-*

Ps.vicken ny snygg "bloggbild" pa Dig fñrrestens!!Ds.

Ps igen. om mitt sprak verkar konstigt beror d pa att d spanska tangentbordet saknar vissa bokstaver...visst later d litte norsk..hihi??!!:-)Ds igen.

2008-07-21 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0