Semestern

Vaknar en anings bakis. Somnar om, vaknar 11.00 och gud så skönt att få sova ut. Lillebror sover som en stock till 12.00. Tar en dusch och svettas en sekund efter. Det dåliga vädret som lovades igår vägrar komma hit..sol sol och åter sol. Brollans tåg går vid 15-tiden och jag följer med och vinkar av. Möter upp min kollega o kompis Kristina "Greta" G. och vi sätter oss på Hard Rocks uteservering för där har dom flötig mat som vi känner för.
Trötta och mätta sitter vi o flummar lite en stund. Sen...efter att ha sett lite frånvarande ut säger hon..."Det går snabbt utför nuförtiden" ....hahahaha...apflabb från mig! Vi snackade om fötter om jag minns rätt...garv! Ett par minuter senare berättar hon beskrivande om hur ett litet moln förföljt henne och regnat bara på henne senaste tiden...eller som hon säger...kanske var det småfåglar som pissat på henne för det har varit som om det småstänkt på henne. Hur skön får man bli :) ?

         


Kommentarer
Postat av: Gretchen

Men åååhhhhh va groteskt sleten ja ser ut.... :-/

2008-07-10 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0