sena vanor

Har funderat på hur jag lever och lär, mer än annars, på sista tiden. En sak som stör mig ganska mycket, som är en last, är att jag går och lägger mig alldeles för sent...jag är megatrött på dagen och eftermiddag, men sen famåt 20.00 så blir jag jättepigg helt plötsligt. vadan detta? Jo, klart jag luskat ut varför, men ändå, hur kan jag...som blir som mest kreativ och analyserande på kvällen och natten...välja bort den tiden som betyder jättemycket. Det är egentligen då jag jobbar bäst. Snilleblixtar angående jobb och privatliv bara ramlar, helt självklart, över mig denna tiden.
Om ni andra har samma problem, kommentera gärna i undertexten hur ni gör. Tacksam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0