Släkten

Idag har jag varit i Skara o strosat runt, käkat lunch och fått frågan av killen som ägde stället om vi inte kände varandra. Han kände igen mig och sen var det igång. Så nu vet han lite mer om mig o mitt liv...jag är ju inte den pratsamma o lätta typen som ni som känner mig vet....
Kikade in domkyrkan för tusonde gången, som min sambo aldrig sett och sen åkte vi hem. Gillar Skara mer o mer.

På kvällen har jag haft en spontanträff med mina släktingar på pappas sida. Det var hjärtligt, roligt och underbart befriande att se alla igen och få prata om vad som hänt med alla sedan 17 år sen vi sågs sist.
Hahaha...och vi hade bestämmt att grilla allihop och det skulle ju bli fint väder enligt smhi...hmmm...så vi var ute och grillade i ihållande regn för ingen ville ge upp och tro att det skulle hålla i... som det gjorde. Det var undehållande att se all uppfinningsrikedom hur man kunde bli liiite torrare med olika redskap. Men grilla gjorde vi, ute, i ihållande regn... *ler*

                                         

             
         
           

                              

Kommentarer
Postat av: moni

hej

det blev ju skitskoj även fast det regnade lite smått hi hi...stackars dej med förkylningen att den aldrig släpper

2008-07-17 @ 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0