stannar för alltid

Vill inte åka hem igen. Här på landet är det såå skönt. Igår var det konsert vid Läcköslott.
Jäkligt mysigt, men jag var dock en aningens berusad på vin och kunde varit liiite nyktrare men annars var det underbart fint och roligt. Jag mår idag som jag förtjänar och lördagen känns som söndag och jag är inte piggast i världen då vi gick upp 07.00 för att åka jeep i skogen och lerpölarna som var stora som en mindre sjö. Väl hemma så kan jag nu berätta att en backspegel är av, sitter under vindrutetorkarna...en pump är sönder, och det är en hel lerpöl med i bilen hem. Folk var leriga över hela sig och gick omkring som lervålnader där ute i skogen. Tog massa bilder på galenskapena men glömde ta med program som hör till apparaten här, så dom får ni se senare när jag kanske kommer hem till Göteborg igen.

Nu ska här grillas och kanske ta ett liiiitet glas vin...det är ju lördagsöndag iallefall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0