Tester och fakturor

Tillåt mig småle och skratta hjärtligt åt min söta mamma!
Hon var lite disträ häromdagen och hade tankarna på annat håll när hon satt vid datorn och surfade. Åhhh...ett test...det tycker mamma om. Glad i hågen testar hon livsprognos.se -test hur länge hon ska leva ;-) och hon skulle visst bli 94år hon, för hon lever så bra. Testet var görlångt och hon med sina disträiga tankar såg bara starta testet...inte villkoren. Så nu sitter vi här och tittar på en faktura på 199kr. Hahaha! Och sen står det ju också att hon kommer ha ett underbart liv så det så...bra faktura att ha!

Kommentarer
Postat av: Ann

hahhahah det ÄR min väninna det!! skall jag ta med en ram?

2008-07-15 @ 11:14:54
Postat av: B

Den behöver hon inte betala, det där företaget är ökänt... bara bestrid den!

2008-07-15 @ 11:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0