Vart fasen är värmen?

Ville inte sova igår. Var megavaken så det blev tvångssova som gällde.
Vaknade nu precis och gjorde min morgontoalett...dvs pudra näsan och smultron o hele baletten ;-) ....och vad hittar jag i toastolen???? Just en sån där skitäcklig spindel med liten kropp o långa ben som dom i imse vimse spindel-filmen!!!! Jag är rätt jätterädd för dom och grips av panik och blir paralyserad och vill kräkas. Men där låg ju han och tog satts för att döda mig så det gick inte....suck vicken start på dagen.

Kollar ut och ser blå himmel och vackert väder. Fantiserar om att åka o bada o sola ( har inte solat på hela sommaren ). Går ut på altanen...freezing jäkla iskallt. Vart tog sommarvärmen vägen? Jaja, jag brukar inte klaga så mycket, på med pallterna så får jag hitta på någe annat. Rida kanske? Som jag åxå är rätt rädd för. Men rädslor är väll till för att övervinnas?? Eller? Ringer min kusin som äger en häst. Kanske hon vill anta en sån som jag?

Puss på alla från kraken ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0