Äntligen lös

Ja det är ju tur att superlim funkar. Jag kan härmed intyga att det håller måttet. Jag hittade inget universal-lim så jag rotade i sambons lådor...och hittade något spännande litet stift. Limmade en viktig sak och rätt var det var fick limmet spatt och tryckte ur en hel massa lim utan att jag tryckte....på den viktiga grejjen! Jag letade snabbt omkring mig men hittade bara världens bästa hjälpmedel...handen. Så...pill pill så var det borta. Inget att torka mig på, springer till köket och tvättar mig. Betong-känsla på fingertopparna. Limmet sitter fast allan! Ett tjockt lager vägrar lossna från mina fingrar och då kommer jag på den brilljanta iden...coca-cola! Det har jag hört fräter bort emalj från tänder och lack från bilar...tur Alex är här....Alex = coca cola....*häller upp cola i ett glas*. Ner med näven i glaset och hoppas på frätande reaktioner. Står så i ett par minuter när min sambo ( Chrille ) kommer ut i köket. *ler*. Han...-"Janice, vad gör du nu?" Jag ler o säger ingenting och låtsas att allt är normalt. -"Säg vad du pysslar med." Jag tänker....är det inte uppenbart? Jag berättar och får höra...-"Jag är inte förvånad...bara du Janice....bara du." Jag måste snart få pris eller något för Mest klantig i universum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha du är helt otrolig.... Så Coca-cola hjälpte?

2008-06-22 @ 21:40:30
Postat av: janice

inte ett smack :)

2008-06-22 @ 21:51:31
URL: http://zippojanice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tell me more... Kom McGyver med fällkniven och hjälpte dig?

2008-06-22 @ 22:06:04
Postat av: Emma

Hahah snyggt att fastna med superlim ;)



Tack för titten i bloggen, alltid skoj när läsare ger sig till känna! :)

2008-06-22 @ 22:24:18
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: emelie

tack så mycket (:

2008-06-22 @ 23:07:22
URL: http://makrofag.blogg.se/minmat/
Postat av: emelll

svar: tack! gud va roligt :

2008-06-22 @ 23:15:06
URL: http://emelill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0