Bikiniångest

Beach 2008 var då det skulle bli en ny fräschare och mer trimmad Janice som hade stans snyggaste bikini! Ha! Som varje år står jag nu här med celluliter, dallrig mage och ångesten jagandes efter mig. Och bikinin...den är inte hemma i min låda iallafall trotts letande i butiker och spaning i tidningar som tipsar om sommarens hetaste bikini. Undrar vem som hittade den snyggaste? Och vart? Jag tänker alltså skaffa burka har jag kommit på efter lite disskussion med mig själv. Har ju redan haft en fest med temat för några månader sedan *väldigt seriös sådan*.


Vad tycker ni? Burka kan väll vara snyggt?


Kommentarer
Postat av: jojjo

mena du talibanfesten äller? ;)

Eller har du tagit steget längre å annordnat en burkafest?

2008-06-11 @ 21:35:32
Postat av: Ann

Hörrududu.. jag har sett dig i bikini.. och inte hade du någon dallrig mage... ta dig en ordentlig titt på bilderna jag tog från möhippan.. dags att ändra kroppsuppfattning.. du kan få stå intill mig när vi tittar på oss själva i bikini - så ändrar du nog uppfattning... fniss



Du är hur härlig som helst... Kram Ann

2008-06-17 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0