fiiint

Lillasyrrans möhippa fångades visst på bild av Husarens vimmelfotograf och ligger ute på deras hemsida...vi såg mer städade ut än var vi var och är glada för detta! Sprang på en gammal skolkamrat som jag inte vet vad hon heter längre och vi hamnade på toa ihop...fråga mig inte hur det gick till...och jag frågade vad hon pysslade med nu för tiden. Äger Husaren sa hon. Haha sa jag. Jo det är sant sa hon. Eller hur sa jag. Sen bjöd hon mig på massa goa drinkar och hönsade med personalen så jag antar väll att det var som hon sa.

fin hunnybunny-lillasyrran med två breeze
hon med blomman var det...ska kolla i skolkatalogen vad hon heter ;)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Åh jösses. Småfolket har blivit stort o går o gifter sig.. Å en annan som t o m ä singel :-P



Nu har jag kikat in trevligt

2008-06-16 @ 00:09:18
URL: http://pappaandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0