Kritikern är hemma...

Jaha så var man hemmafrån spektaklet kritisera Andra Avenyns nya avsnitt till hösten. Satt en stund innan och slappade i en galet skön fotölj på svt och spanade in de andra som skulle med in o tycka o tänka. Vi blev slussade in i en sjukt säkerhetsvaktad dörr så det tog oss en stund innan vi alla var inne och jag fick känslan av att träda in i en alienfilminspirerad miljö. Vi fick sjukt goda baguetter ( som jag försökte undvika allt vad jag orkade och tänkte lite på beach 2008...garv...gick inte så bra som ni förstår ) och ramlösa sen buntade de in oss i ett litet rum med intim känsla och vi satt lite mysigt halvt-om-halvt i knät på varandra. På med avsnittet och jag försökte komma in i det genom att försöka sudda ut dom andra på något sätt och låtsas att jag var hemma i soffan. Kom in i det, men fick en person som jag störde mig på jättemycket....vilket jag om och om och om och om igen sade på kritiken. Dom fattade vinken efter 15 gången tror jag. Eller? *garvar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0