Snart klar blogg

Det är ju hemskt intressant detta här med bloggandet måste jag säga. Hur kommer det sig att jag missat det så länge? Jag har lite förkärlek för o ge mig in i saker till 100% och sen störta lite krash-artat efter en tid och undrar alltid var någonstans gick det inte längre??  Höll på tjugoelvagånger nu med bloggandet för jag vill ju inte blogga på en ful sida heller som är helt galen i designen. Men....då kommer en räddande ängel som heter Bodil och bara fixar det precis som bilden i huvet ser ut! Tack Bodil du är grym! Inga mer sena nätter med fula grejer som ploppar upp på sidan och inga mer stressade mardrömmar som handlar om bloggfasornas djupa mörkerhål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0