sillen

MMMMmmumms vad gott det var med lunch idag. På ica var det inga roliga erbjudanden alls. Men på vägen hem hittade jag en groda och en hylla som jag tog hem. Vi pratade om det hemma hos Malin igår att det är sjukt vad folk slänger. Ja, sa jag, hemma hos oss slängs det bara bös... och sen när jag skulle slänga lite bös så hittades det skitafina saker så jag tar väll tillbaka det. Till maten visades det en matine från 1938...hur mysigt var inte den då? Till på råga började det sommarregna och alla fönster öppnades för maximal njutning. Söndagar säger jag bara..........................

.....ni glömmer väll inte att kommentera.....se ljusgrå text under....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0