Urdrag...Gamla blogg som jag hade på facebook

kommer här...

Satan i gatan vad har jag gett mig in i nu då??!
Det är ju inte alltid man springer 4.3 km ( se jogg.se ) och ger sig in i bloggens värld samma dag. Tacka gudarna för det!! Vad har jag gjort egentligen!?! Jag måste ha fått hjärnsläpp eller kris!Springa var kul i 400m....sen trodde jag att jag sprang 2,5 km tills jag kollade joggsidan att jag sprang liiiite längre. Tror jag det sååå död som jag var. Hade lätt kunnat knäcka extra som röd gubbe o någon korsning. Sen får jag för mig att notesen är så kul att jag ska blogga....hur svårt kan det vara! MOA HAHA på mig själv! Det var ännu svårare...som en hjärn-mara... så tom min sambo chrillis vanillis bara vände på klacken o gav upp. Då ni!!!!!! Så nu hel..te ska här läras koder o skiffras eller vad det nu heter....grrrrr!!!!


Lördag...gött e re! Ett glas rött vid tangenterna och en arg gubbesom tog kort på oss sista promenaden med Zigge. Hahaha, rätt lustig historia om du frågar mig. Zigge hade hållt sig hela natten och var rätt pinkenödig... vi råkade sova ut lite länge...och kissade som en tok på gruset, på väg upp till ett staket som gränsar till en liten stuga här brevid. Ut far en gubbe som som ryter att vi inte ska rasta hunden på hans uppfart. Zigge kissar och det är inte läge dra i honom just där, då vi inte vill ha hela zigge nerpinkad. Gubben far in helt drama och kommer ut med kamera och plåtar zigge i en fin posé! Hahaha...det finns ju olika sätt att säga saker. Det roligaste var ändå syndikalistvänstertanten som gick förbi samtidigt, ler och säger...-"Jaha...där blev du med på bild."

Jag har investerat i världens bästa, finaste plagg från granit idag.Sååååå jag om jag får uttrycka det sälv. Log tillomed i provrummet för mig själv för det passade min livsstil så bra. Ska försöka ta ett foto o visa sen.

Jobbar på en blogg, så i framtiden så kan ni läsa där istället för dessa notes...om det nu är någon själ som läser vill säga.

Puss o skål på er!



Drömmar...kan ju vara knepiga. Inatt drömde jag att jag blev jagad av gigantiska människoätande kossor och mammutar. Sen fångade vi dom i en stor lastbil och jag blev en superhjälte som hette Pussycat. Hahahaha!!! Jag var en jättebra hjälte och kom på massa hemliga saker. Någon annan som drömt nått kul???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0