Bös

Ja då bor man i Skara. Inget mer åkande hit o dit. Inget mer Göteborg o invanda mönster. Inget mer stress. Vete fan varför jag har stressat så sista halvåret, för egentligen är ju inte Göteborg så stressigt. Må varit min stress inombords som jag knippat ihop med Göteborg som stad. Nu känner jag mig glad och lättad vilket fall som helst, plus att jag känner mig stark som vågade bryta dom gamla mönstren som jag inte trivdes i och som gjorde mig trött och tråkig.

Idag har den sista lådan packats upp. Gött mos. Gick jäkligt snabbt tycker jag nog. Nu är man rätt medveten om vilket bös man har i sitt liv och vad som inte är bös. :) Sjuttiåtta sopsäckar har vi nog slängt skulle jag tro. Och mer kommer det säkert bli när man boat in sig.

Jaha nu är det så här att vi ska dra till Stockholm i morgon och träffa ett par vänner till mig. Och på lördag ska vi hoppa på Ålandskryssen o tuffa runt. Kul värre ska det bli. Undrar vad den resan har att bjuda på? En o annan överförfriskad snubbe skulle jag ana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0