Ett.cencurerat.argt.blogg.inlägg!

Känn dig träffad du vet vem du är. Jag är så jävla arg på att få samtal som går ut på att du tycker så synd om dig själv, så att du öppet berättar för mig att du ska ta ditt liv, den bekännelsen bara så där, och att jag är en av anledningarna, och sen hoppas du på att jag ska vara den som pratar allt tillrätta. Att jag ska vara den som säger rätt saker och leva efter den så kallade rättvisan. Det finns ingen rättvisa. Man jobbar på det man tror på, i med och i motvind, utan någon tävlan mot någon annan. Man tar ansvar för det man gör av sitt liv och skyller inte på alla andra eller jämför hur man själv har haft det!!! Arrgggghhhh!!!!! Fan vad ledsen och arg jag är nu. Hoppas det var skönt att prata av sig....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sitt eget liv har man ansvar för själv, det kan ingen annan ha. Du har all anledning till att vara arg och framför allt att vara besviken om det är någon som står dig nära som du fått samtalet från. Tyvärr är det just sånt här som gör att känslor stängs av och till slut finns det inga kvar. Kärlek är inget man automatiskt får utan det får man se till att förtjäna.

2008-11-17 @ 21:50:36
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-17 @ 21:58:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0