Förkunnande

Sitter i vardagsrummet och lyssnar på Venessa Paradi på radion, kollar in i sovrum och där ligger Martin och sover mitt i uppackning, han vart nog lite trött av damm, bärande och omstrukturering. Det är bara tio lådor kvar att packa upp. Och alla kläderna som jag så oomsorgsfullt packat i sopsäckar. Gött vad snabbt o smidigt det gick allt. Nu förkunnar jag mig härifrån och nu för Skarabo! Och vet ni vad, det är jättekul. Jag har en känsla i kroppen som bara bubblar och sprider sig ut i varenda por...jag är så lycklig!!! Det är en känsla som jag inte kännt på länge. Lugn, tillit, lycka. Tjiiiihoooo!!! Vad jag älskar att leva!

Kommentarer
Postat av: Bengt Andersson

Välkommen hem till Skara och Skaraborg.När jag åkte med er från Skara till Skövde för någon vecka sedan, så såg du och Martin så glada och lyckliga ut. Det lyste lycka och kärlek ur era ögon. Hur skall detta sluta? Hi Hi. Det är ni värda tycker jag. Så lycklig och harmonisk har inte jag sett dej på länge.

Älskar dej Pappa.

Hälsa Martin.

2008-11-02 @ 09:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0