hallowen.e.ett.skämt

Jag älskar skräck!!!!!!!!! På riktigt. Älskar. Men vad fasen e hallowen för något påhitt, i Sverige? Vi har våra traditioner, men överta traditioner från USA är väll lite löjligt och blåögt då det egentligen handlar om en media pryl som genererar i köp o konsumera mera? Så ser ialla fall jag det. Allhelgona, ja. Men små ungar som plingar på i spökdräckter och säger bus eller godis blir jag lite trött på, för jag har ingen som helst bakgrund som gör att jag kulturellt förstår vad som händer just utom konsumenthysteri.
Jaja...just nu har jag en frossa i skräck på tv som jag inte kollat på på länge. Fullkomlig frossa på riktigt. Det är tillochmed en gala och jag känner mig lite lycklig för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0