sambo.trivsel

Ojojoj...vad trött jag är. Det blev ett glas för mycket innanför västen igår. Vi var hemma hos föräldrarna igår och gjorde femrätters för hela familjen, dvs nio sköningar blev utfodrade med rätter dom aldrig hade ätit innan. Vi stod i köket i 5 timmar och jag måste säga att det blev rätt bra timat mellan rätterna. Efter mat blev det sällskapsspel, trotts mitt löfte att aldrig mer spela det. Men det var ett rätt kul spel dom valde, Assassin, som går ut på att mörda varandra. Mamma brukar vinna lite lömskt och gulligt men hon kom faktiskt tvåa denna gång, efter att ha mördat Martin lite lätt.

Nu ligger jag i soffan och Martin i den andra, han har visst somnat här. På tvn går sportspegeln som ingen kollar på. Planen för kvällen är att inhandla pizza och film och öka på sambo-kilona lite. Mina planer på att gå ner i vikt funkar inte så bra. Får byta taktik tror jag.
Jag måste bara få säga att jag trivs så himla bra här i Skara. Trodde jag skulle få lite lappsjuka eller ångest eller nått sånt men den infinner sig inte. Det som istället infunnit sig är trivsel, lugn och lycka. Alla säger att det syns stor skillnad på mig nu. Vet inte jag, men jag känner själv att jag är så tacksam varje dag, för att jag träffat Martin och att han vill leva tillsammans med mig. Känns som jag har träffat en tvillingsjäl eller vad man kallar det. Som att jag blivit hel, om ni fattar? Fantastisk känsla!!! Och att bo här ihop är så skönt, med närheten till familjen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skönt med en riktig Familj.Den måste vårdas ömt.Ha de gott jakkike. Hälsa Martin.

Pappsen.

2008-11-17 @ 08:21:24
Postat av: Amanda

Vilken trevlig blogg du har! ^^

2008-11-17 @ 19:28:46
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Towa

ja det är ju värst för dom som ska orka vara arga :)

2008-11-17 @ 19:45:42
URL: http://www.towalindberg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0