Förkylning och Flyttfunderingar

Idag har det varit en jobbig dag. Jag har haft skitont i örat och en förkylning ligger på lur känns det som.
Ialla fall, jag börjar få grepp om livet nu igen. Det är inte lika förvirrande som det varit under många månader och det känns skönt att få grepp om saker som annars är eazy pezy men som för mig varit ur balans.
Sista packningen i lägenheten görs. Så imorgon blir det vinden o råttorna o jag. Uff. Skönt när det är över. Jag är ju mega-allergisk mot damm så det ska bli spännande o se hur det slutar.

När jag går igenom lådorna jag packat, slår det mig hur kul det ska bli att få packa upp dom hos Martin, att få flytta ihop. Bli sambo. Jag ser fram emot så mycket här nu. Det kommer bli megaspännande att se hur det hela känns. Igår fick jag höra lite negativa saker om alltihopa från en bekant och den enda tanken som slog mig var...jisses vad illa vissa känner mig när dom säger tex sån är inte du, osv. Galet att jag inte kunnat ge en tydligare bild, eller är det lyssnaren som inte lyssnat?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är precis sån..........det vet vi som känt dig hela livet. Lyssna inte på negativa saker.....jag tror det är så att det är den som säger något sånt som är negativ

2008-10-20 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0