Jobbar på att lägga in bilderna från 80talet ;)

Ja nu e jag hemma i fyran i Haga i Göteborg igen. Dagen började som sagt med ösregn och mysig lång-frukost tillsammans i Martins kök i Skara. Sedan åkte vi ut till Götene till mamma och Håkan och galenhunden Öza ( egentligen inte galen men hon har gått in i stadie två...hund-tonåren = lika galen som människo-tonåren ). Jag drack en aningens för mycket kaffe för mitt eget bästa och blev lite spattig och nervig, jag är jättekänslig för det där stackars koffeinet som går rakt upp i huvudet på mig, eller vart det nu går. Ialla fall...vi pratade om jobbet som jag sökt i Varnhem, flytta från Haga till nya tvåan i Landala, flytta till Skara, söka kanske annat jobb i Skövde som verkar som drömstället, osv...faktiskt så blev jag aningens jättestressad, men inte negativt. De fakto... jag har blivit så allergisk mot stress av diverse upplevelser i livet och så nu allt underbart okännt på en och samma gång. Kanske inte helt jättekonstigt att jag blev lite stressad av pratet. Jag tycker det är jätteläskigt allt detta. Men när jag tänker på Martin och känner det där suget i magen som gör att jag inte kan äta eller sova på kvällarna jag är ifrån honom. Och känner som jag aldrig gjort förut. Så är det såååååå värt det!

Kommentarer
Postat av: Jenny (Berglunds vän)

Kör på nu Janice, du har ju inget att förlora. Om inte annat så kan du ju alltid flytta tillbaka om Skara-slätta inte blir som du tänkt dig. Men av det lilla jag träffat dig så tvivlar jag inte en sekund på att du och Berglund fixar allt strålande! =) KRAM

2008-10-06 @ 12:00:37
Postat av: Ann

välkommen till Skara.. kanske kan jag få ett besök när jag nu också flyttar dit.. ;-)

2008-10-08 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0