Rykten

Kollade på bio i Skövde idag. Mamma mia, en film som verkade urbota töntig i början och visade sig i slutete vara riktigt bra. Sprang på en gammal kompis från förr i tiden och pratade lite, ryktet hade redan gått så hon visste redan att jag skulle flytta hit. Det var nog 10 år sedan vi sågs.

På väg hem var det jättemörkt allan. Man såg stjärnorna och allt. Det var inte igår jag såg dom. Fint. Ska gå och nana nu för jag ska upp tidigt imorgon och åka med tåget och sitta på jobbet i möten sent på kvällen. Fan jag hinner egentligen inte det för jag har massa kvar tills fredagens flytt! Hjälp. Ahh det ornar väll sig.

Go natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Cam

åh, mamma mia är så grymt bra :)

2008-10-27 @ 17:35:04
URL: http://aiminghigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0