Skarahelg igen

Idag ska jag åka till Jönköping med mamma och lillasyster. Shoppingdag inklusive IKEAbesök. Najs.

Igår åkte jag till Martin i Skara...min nygamla hemstad. Här ska jag bo om två veckor...skumt. Jag får påminna mig själv hela tiden. Här ska du bo Janice...tänker jag...och tankarna går runt i hur bra det ska bli. Och hur snabbt allting gått. Och hur skönt det är att ha hittat en lika själ som Martin...jag är så glad att du finns!

....uffa nu måste jag rusa iväg för nu kom dom med bilen och vi ska åka...skriver mer senare om vår kväll vi hade igår!

KRAAAAM!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack för en helt underbar dag. Jag är lyckligt lottad att ha två så underbara döttrar som dej och Anna

2008-10-18 @ 23:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0