Tillbaks till rötterna igen

Nääääeeeeeeee.......vet ni vad??? Jag har fått ett erbjudande om jobb i Varnhem! Jag fick ett samtal från rektorn som sa att dom väldigt gärna vill ha mig som pedagog på deras förskola och att dom ser mig som en tillgång och drivkraft! Fick en väldigt positiv uppbackning från henne och GUD vad jag känner mig stolt och bra. Jipppiiee!!! Jag ska flytta till Skara! Fattar ni eller??? Det gör INTE jag ialla fall *skrattar*. Det visste inte jag, eller ni heller kan jag tro, för ett par månader sedan. Herre gud vad fort det gått. Men...när det känns rätt så kan det gå snabbt...som ett domino. Allt bara faller på rätt plats. Skumt. Har aldrig någonsinn känt eller varit med om en sådan här grej innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0