SWAMMEL

Åt en hel pastaportion med Kyckling, chilli och vitlök...mums. Mätt blev jag. Kollar på allla 50 flyttlådor som e mina och undrar vad jag har i, egentligen. Kollar på Chrilles 20 och undrar om inte han smugit iväg några under tiden? Undrar om jag inte skulle kunna ställa ner en hel del i källaren i Skara? Vågar inte chansa utan vill nog ta upp dom lite och dubbelkolla om vi inte kommer sakna mina fina grejjer, om dom nu av misstag skulle hamna bland råttor o skam.

Nu vill jag erkänna att jag läst min blogg ett par månader bakåt...uj uj...vilken känsloresa jag haft. Men ärligt...det är ju min ärliga fast lite cencurerade berättelse av livet med mig själv, av mig själv. Tack för att ni orkar läsa allt svammel.

Kommentarer
Postat av: Ingela

50 lådor!!!!!!!!!!!!!!!!!Vi diskuterade just med Martin hur många det var......50 st jag förstår att du behöver bilen :-)

2008-10-24 @ 08:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0