Så e re...

Jahapp! Det har varit en händelserik dag som vanligt. Började med att jag berättade på jobbet om tjänstledigheten för alla barn och föräldrar. Vemodigt men spännande. Barnen var förvånade och tankefulla. Föräldrarna glada för min skull men tyckte det skulle bli tomt utan mig. Sen nu på eftermiddagen har det bråkats igen med vissa och det verkar för tillfället stabiliserat sig. Men man vet aldrig när det blossar upp igen. Början bli härdad *not*. Ialla fall mer erfaren kan man ju lugnt säga. Jag sitter i detta läget och packar...inser att jag behöver mer flyttlådor som nu tagit slut. Bajs. Får springa runt till icabutikerna o kolla bananlåde-läget. kanske köpa soppåsar...hummm humm....fundilerar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0