Lördagen goes 80-talet!

Så har vi varit på loppis. Med en 100-lapp i näven skulle vi lösa en hel outfit från topp till tå, i sann 80-tals anda, gärna med en assesoar eller något trix man tog till för att hotta upp sin vardagsklädsel på det ljuva åttiotalet. Vi skulle även köpa en åttiotals-gåva till den andra som ska överlämnas under  vår trerätters ala 80tal-middag ikväll. Ni kanske undrar vad jag talar om här? Jo vi bestämde oss för ett 80tals-tema denna lördagen till ära. Lite spontant så där på tu man hand. Helt alena. Vi har en intern tävling jag och Martin om vem som hittade billigaste men snyggaste ( läs fulast och mest trovärdig ) klädseln och ni får vara de enväldiga domarna för vi lägger nämligen ut oss till beskådan här och ni får sedan rösta under veckan tills nästa lördag då vi läser igenom svaren. *bilder kommer senare*

Sedan har jag stiftat bekantskap med en mycket trevlig man på bussen. Det som först verkade som en trång  tråkig bussresa visade sig bli en mycket givande och angenäm pratstund. Det tackar jag för! Hoppas vi kan ses igen och att vi behåller kontakten.

Vi hörs och syns ( ialla ni oss ) snart igen...återkommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0