VINTERTIDEN

Sitter mitt i natten och försöker motivera mig att somna. Icke då. Pigg som en mört. Roar mig att kolla på Die hard 4, en rätt halvdålig men roande film. Flytt-adrenalinet har icke lämnat mina ådror så jag kommer vällan att sitta såhär en liten stund till. Men halloj det är ju vintertider nuförtiden så jag har ju just vunnit en timme. Precis just nyss. Vad gör man med den timmen då om inte utnyttjar den?! Martin har somnat och det är ju inte så vanligt oss. Brukar våran gamla sed (tre månader ojojoj det ni;-)...) somna ihop så jag sitter och undrar varför jag inte kan sova. Borde se över vad min hjärna pysslar med. Kanske den går in på reserven? Eller kan det vara omställningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0