Försöker sova!

Går inte bra. Efter sms, besök, telen som tutar ger jag upp och kravlar mig till datan istället för ligga under täcket i soffan och tvångssova. Går tidigare i säng ikväll istället. Funderar på hur jag ska motivera mig till den däringa promenaden nu när det regnar och jag sitter i mysbrallor och fryser....ruggit svårt att ge sig ut. VAR ÄR MIN MOTIVATION?
Om man ska tvinga Elsa när hon kommer hem att följa med så kanske det går lättare? Undrar på en skala hur sugen hon är? Jag kan tänka mig noll kanske? Jag har iallafall hållt mig till enbart grönsaker idag. En sallad på em...så nu ska väll magen undra ikväll vad jag har att erbjuda mer. Inget! Ska jag säga då...håll tillgodo! Jag detoxar mig på ett lite egetpåhittat sätt faktiskt och det ska nog gå bra. *suckar lite*

Alltså jag funderar på en sak nu så här några år senare...vart tog Sue Ellen i Dallas vägen? Bara slog mig att jag inte sett på Dallas på måååånga år. Och vilken störd grej det var. Hela familjen satt och kollade på Dallas ihop...hur kass var inte Dallas egentligen?? Och så satt jag där som barn och fantiserade vem man ville vara helst i serien. Pam ville jag vara iallafall. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Ann

Efter Dallas så har Linda gästspelat i Melrose Place som Heather Locklears mamma Hillary Michaels vilket ledde till sidoprojektet Models Inc. som dock inte visats i Sverige. 2004-2005 gästspelade hon även i tv-serien Glamour som Priscilla Kelly.... du undrade ju.. och om vi sett alla avsnitt skulle vi suttit framför tvn och tittat på Dallas i 12 dygn..jisses

2008-09-09 @ 09:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0