Ha tålamod...och på tal om bröst.

Jag är en trött nu och har inspirationen någon annanstans så jag orkar inte skriva nu egentligen. Ska bara nämna lite om att jag är trött efter en dag med mycket drama på jobbet och privat. Och med min höga stresströskel...inte...ialla fall inte privat utan mycket mycket mer på jobbet så är det koma redan vid 21-tiden. Inte min trött-tid annars. Är tacksam att jag känner denna trötthet ändå. Ett bra tecken på att jag känner av och inte stänger av som jag har en liten tendens till om det blir för mycket känslor som jag inte kan hålla i schack. Jag känner en så stor tacksamhet till min livsstil jag har nu. Lugn. Lycka. Glädje. Självsäkerhet. Går inte att förklara skillnaden i mitt liv. 

Måste få berätta massa saker som händer i mitt liv en annan dag, men nu ligger min vän Malin i sova-över-sängen och småsomnar nästan. Jag sitter här och är kär i Martin och tänker på att ringa honom och sen sova. Men en liten sak kan jag hinna med. Vet ni hur olika bröst kan se ut? Alltså det är ju stor skillnad på våra behag har jag ju sett och fattat sedan mycket länge sedan. Men sova över med en bra vän bjuder på ännu mer insikter. När hon tar av sig bh:n så var jag faktiskt tvungen att att se närmare på saken...(erna). Malin är en fantastisk vän och visst har jag fattat att hon har stora bröst o så innan. Men nu är hon gravid för tredje gången och nu har hon i fjärde månaden ett par 90H...(asså paw riktigt)!
Dom var lite snacket innan hon lade sig ner och nu vet jag en hel del mer om vilken börda det är att gå omkring med. Shit tjena hallå.

Puss och Kram Janice med inte 90H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0