Niger och bockar

Vaknade av ett par snickare som ramlade in med plankor över axeln och ett käckt morgonhumör. Ni som känner mig väl vet att jag inte är den pratsamma människan innan klockan 09.00 och därför blev manövern att snabbt låsa in mig på toaletten och kasta kallt vatten i ansiktet.
Väl på jobbet möts jag av en skara föräldrar som vänligt stannade kvar tills jag kom ,då tre av mina kollegor var sjuka eller var lediga. Ja då ska vi se...vi är fyra...hur många var det kvar utom mig då? Jo en vikarie. Det har gått bra ändå måste jag säga och tackar gudarna för det. Niger o bockar ödmjukt.

Ska åka till Skara i eftermiddag. Bussen tutar iväg kl.17.40 och kör mig ända till mammsen som lockat med vin/choklad framför brasan. Mys!!! Nu ska väl den frusna kroppen bli varm ändå. Ler. Martin ska på pokerkväll med gubbarna så jag sover hos mamma ikväll men på lördag får jag äntligen kramas på honom. Tackar även den person som kommit på helgerna, bugar ännu djupare och niger så jag får kramp!

Ha det gött allihop! Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0