oj uj uff

Trotts sovmorgon satt jag uppe för sent igår och pratade o filosoferade och blev väldigt seriöst djup där ett tag. Såååå som man skördar får man ligga eller vad man säger...idag är jag i vilket fall himla trött. Har blivit arg på exet utan att behöva träffa honom. Han kan ju verkligen klampa omkring på alla mina cylindrar. Grrrr....seriöst...blockera är enda greppet här. Längtar verkligen till november då jag förhoppningsvis får lägenheten! Trevlig start på dagen? Vi får väl se. Hoppas det artar sig. Jag får betämma att det ska bli bra så blir det det. (visualiserar mig en mysig kram att krypa in i *ler*)

Kommentarer
Postat av: Phr

Kramar om hårt som attan

2008-09-03 @ 13:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0