Öppen blogg

Ok nu outar jag det. Jag är kär. Jag är lycklig och upp över öronen kär. Och det känns så fantastiskt bra! *ler stort*
Har haft en jättefin helg ihop och tycker det känns ensamt utan honom nu när jag sitter i Haga hos mina gamla grannar Kalsaban o Elsa och tittar på deras nyinköpta barnvagn (dom ska få en bebbe om ett par månader).  Längtar tills nästa helg redan.

   fina Elsa  
hjärtat går aningens för fort i sällskap med :)

Ja sen skulle jag vilja undra hur ex funkar i huvudet när dom förlovar sig med en ny redan? Den ni, den e skum. Jag fattar inget men lika bra är väll det. Jag är bara lycklig för min egen skull.

Kommentarer
Postat av: M

Skönt att vara kär!!!

2008-09-07 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0